Για να ‘μαι ειλικρινής μαζί σας (συνήθως είμαι) η ακριβής ετυμολογία της λέξης πάσχα μου διαφεύγει αυτή την στιγμή κι έτσι λέω να σας ευχηθώ Καλή Ανάσταση, που είναι μια λέξη σίγουρα όμορφη, ικανή να τροφοδοτεί τις ¨φαντασιακές¨ μας άμυνες και να ενώνει τα τετελεσμένα με εκείνα που δε τελειώνουν ποτέ.
Archive for 19 Απριλίου 2014
Ευχές Αναστάσιμες Εαρινές
Posted by vnottas στο 19 Απριλίου, 2014
Posted in ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ | Με ετικέτα: Άνοιξη, Ανάσταση, Ευχές | Leave a Comment »
H jota (λαϊκός ισπανικός χορός) των φοιτητών. Zarzuela 1875
*
[Από τις ¨Ζωγραφιές μου¨ - Λάδι σε χαρτόνι - Άνοιξη 2015]
*













































*









